شماره تماس 88896026(021)

انصراف از خرید، برگشت و جایگزینی

مطابق ماده سی و هفت قانون تجارت الکترونیکی ما برای شما حق انصراف از خرید قائلیم. امّا به هیچ وجه کالا یا سفارش خود را بدون هماهنگی قبلی پس نفرستید چون بدون هماهنگی پس گرفته نمی شود. قبل از هر گونه اقدام شرایط زیر را به دقت و به طور کامل مطالعه نمایید. 

 انصراف از خرید

 در صورتی که شما به دلایل شخصی از خرید خود منصرف شوید به شرط باز نکردن بسته و پلمب کالا تا هفت روز می توانید انصراف خود را به ما اعلام کنید.

 در صورتی که ساکن تهران هستید، می توانید با هماهنگی قبلی، کالا را در محل دفتر ما تحویل دهید و یا این که با پیک ارسال کنید. هزینه های پست و ارسال در این حالت به عهده شما می باشد. در صورت هر گونه آسیب و مغایرت بسته بندی و محتویات بسته کالا با کالای ارسال شده و یا هر گونه پارگی، مخدوش شدن، وجود نوشته روی جعبه، کالا پس گرفته نمی شود و شما باید هزینه ارسال دوباره آن را پرداخت کنید تا کالایی که مشمول برگشت نبوده را دوباره دریافت نمایید. علاوه بر کالاهایی که در اثر هر گونه آسیب رساندن یا مخدوش شدن جعبه و محتویات آن پس گرفته نمی شوند. کالاهای زیر نیز به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی شوند:

1) کتاب، لوح فشرده حاوی محتوای صوتی، تصویری و متنی، محصولات دانلود شدنی، نرم افزار

2) لوازم شخصی مثل حوله، لباس زیر، سنجاق سر و مواردی از این قبیل

3) کالاهای حاوی ماده قابل مصرف که پلمب آن باز شده باشد؛ مثل جوهر، رنگ، ادکلن، کرم و موادی از این قبیل

بهتر است تا مطمئن به خرید نشده اید کالایی را نخرید تا مجبور به انصراف نشوید. در صورت انصراف در اولین فرصت به ما اطلاع دهید تا در صورتی که کالا هنوز به پست یا شرکت حمل و نقل تحویل نشده است، ارسال متوقف گردد. به خاطر داشته باشید که در صورت انصراف از خرید هزینه های ارسال اولیه و برگشت کالا به عهده خودتان است.

عیب فنی

در صورت مشاهده عیب فنی در محصول برای کالاهای دارای گارانتی براساس اطلاعات موجود بر روی کارت گارانتی به مراکز خدمات پس از فروش مربوط مراجعه یا با آن ها تماس حاصل نمایید. مسئول رفع عیب کالاهای دارای گارانتی شرکت گارانتی کننده و ملاک رفع عیب مستندات گارانتی شرکت گارانتی کننده می باشد. برای کالاهای فاقد گارانتی در صورتی که مشکل فنی از مبدا باشد، شما باید حداکثر ظرف 24 ساعت پس از تحویل گرفتن با ما تماس بگیرید. پس از تماس، هماهنگی، پس فرستادن امکان پذیر است. در صورتی که کالا ارسال شود و کارشناسان خدمات پس از فروش زودی متوجه شوند که عیب از مبداً نبوده است، پس از پرداخت هزینه حمل توسط شما، کالا دوباره برای شما ارسال می شود. هر گونه شکستگی، خط، خش، تغییر شکل، تغییر رنگ و یا آسیبی که در اثر حمل، نگهداری و یا استفاده نادرست در هنگام راه اندازی به کالا وارد شود مشمول عیب فنی نیست.

 آسیب قبل از تحویل

زودی کالاها را سالم و با بسته بندی محکم به پست یا شرکت حمل و نقل تحویل می دهد. بنابراین پست یا شرکت حمل و نقل نیز باید آن را سالم به شما تحویل دهد. در زمان تحویل گرفتن کالا از پست یا شرکت حمل و نقل، سلامت فیزیکی کالا را بررسی نمایید و اطمینان حاصل کنید که در اثر حمل قبل از تحویل به شما، کالا آسیب ندیده باشد. در صورت وجود این گونه آسیب­ ها، صورتجلسه امضا شده ی آسیب را از متصدی حمل یا مأمور پست درخواست کنید و کالا را به او پس بدهید. در صورتی که بسته کالا و ظاهر آن در زمان تحویل نشان ندهد که کالا قبل از تحویل به شما، آسیب دیده است، شما حداکثر 24 ساعت از زمان تحویل فرصت دارید که آسیب قبل از تحویل را به ما اطلاع دهید.

مغایرت در محصول خریداری شده با محصول ارسال شده

در صورت عدم تطبیق محصول خریداری شده با محصول ارسال شده، اگر مغایرت از روی بسته قابل تشخیص باشد، شما می باید بدون باز کردن بسته، مغایرت را حداکثر ظرف 24 ساعت به ما اعلام کنید. در این صورت ترتیب رفع مغایرت یا ارسال کالای جدید به شرط داشتن موجودی داده می شود.

در صورت وجود مغایرتی که از روی بسته قابل تشخیص نباشد، برگشت تنها در صورتی پذیرفته می شود که جعبه محصول پاره، مخدوش و یا قلم خورده نشده باشد؛ خود محصول دچار آسیب نشده باشد؛ تمام قطعات و محتویات جعبه همراه آن باشد؛ و از آن هیچ استفاده ای نشده باشد.

علاوه بر عدم رعایت شرایط بالا در صورتی که نکات زیر رعایت نشده باشد، کالا پس گرفته نمی شود:

1) برای بستن جعبه اصلی محصول، در صورتی که جعبه در هنگام تحویل گرفتن فاقد چسب نواری بوده است، به هیچ وجه روی آن چسب نزنید، چون ممکن است باز کردن مجدد آن موجب پارگی یا آسیب جعبه شود. در صورتی که دارای چسب نواری است، نخست در نظر داشته باشید که در هنگام باز کردن چسب پس از تحویل گرفتن کالا، آن را به آرامی باز کنید تا جعبه آسیب نبیند. سپس در هنگام برگشت صرفاً در همان نقاط اولیه از چسب استفاده کنید و در سایر نقاط چسب نزنید.

2) اگر کالایی همراه با هدیه رایگان برای شما ارسال شده است، و اکنون به هر دلیلی آن را پس می فرستید، حتماً باید همراه با هدیه پس فرستاده شود. 

3) در مواردی که کالای ارسالی مغایرت یا عیب فنی از مبداً داشته باشد و شما مطابق شرایط بالا مجاز به پس فرستادن آن باشید، حتماً باید هزینه پست توسط شما پرداخت شده باشد و فاکتور رسمی و مهر شده ی آن همراه با کالا ارسال شود تا هزینه ی پست آن مورد قبول قرار گیرد و به شما پرداخت گردد.از چسباندن هر گونه برچسب یا نوشتن بر روی جعبه خودداری کنید. 

4) بسته بندی کالا برای تحویل به پست باید مانند بسته بندی کالا در هنگام تحویل به شما باشد تا از آسیب احتمالی در زمان حمل به قصد برگشت جلوگیری شود.

تعویض کالا یا جایگزین کردن آن با کالای جدید

در صورتی که کالایی خریداری شده باشد و مشمول عیب فنی یا مغایرت مطابق توضیحات بالا شود، تنها در صورتی یک عدد دیگر از کالای اولیه خریداری شده جایگزین و برای شما ارسال می شود که در انبار موجود باشد. در صورت پذیرش انصراف از خرید، یا پس گرفتن کالا به دلیل عیب فنی از مبدأ یا مغایرت و یا وجود صورتجلسه آسیب قبل از تحویل مطابق توضیحات بالا، ما تنها متعهد به بازگرداندن وجه پرداخت شده از سوی شما بابت کالای خریداری شده می باشیم.

اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالا در طول زمان برگشت، بررسی، جایگزینی و ارسال هیچ حقی برای خریدار ایجاد نمی کند.

پس از این که کالای برگشتی به دست ما رسید، بسته به نوع کالا و ارزیابی فنی مورد نیاز جهت پذیرش برگشت، ما به حداقل دو روز زمان نیاز داریم و این زمان ممکن است در موارد خاص بیشتر نیز بشود.

پس از پذیرش برگشت، وجه پرداختی شما ظرف 48 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.